ظرفیت غنی استان البرز برای گسترش صنعت گردشگری

مدیر کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی و هفته گردشگری و با اشاره به توان البرز در گسترش صنعت گردشگری گفت: امسال روز جهانی گردشگری با شعار «گردشگری و صلح» برگزار می‌شود که امید است با ایجاد نوع جدید از مذاکرات در تعاملات گردشگری جهانی به صلح و الفت بین کشورها بینجامد.

به گزارش میراث‌آریا، رحیم خاکی پنجشنبه ۵ مهر مصادف با روز جهانی گردشگری اظهار کرد: استان البرز با وجود وسعت کم دارای جاذبه‌های بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف تاریخی، طبیعی، ناملموس، ورزشی و سلامت است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: علاوه بر این استان البرز همواره در طول تاریخ در مسیر شاهراه ارتباطی قرار داشته و اکنون نیز در مسیر ارتباطی بیش از ۱۴ استان قرار دارد و همین موضوع توانی بالقوه برای گسترش گردشگری استان محسوب می‌شود. 

 او ادامه داد: از این رو توجه به رونق گردشگری استان می‌تواند به رونق اقتصادی پایدار در استان بینجامد و این مهم فراهم نمی‌شود مگر با هم افزایی بین دستگاهی و تدوین برنامه جامع و تفصیلی در حوزه گردشگری استان. 

خاکی در پایان ضمن قدردانی از زحمات انجمن‌های گردشگری و تمام فعالان این عرصه که نقش بسزایی در رونق این صنعت در استان دارند، فرا رسیدن روز جهانی گردشگری و آغاز هفته گردشگری را به تمام فعالان و ساکنان البرز این ایران کوچک که علاوه بر دارا بودن بومیان اصیل، اقوام استان‌های مختلف را در خود جای داده تبریک گفت و خواستار عزم و همت همگانی را برای گسترش این صنعت جهانی شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403070600387
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha